انواع روش‌ های طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

امروزه برای توسعه و گسترش و توسعه و گسترش ی انیمیشن به گونه ای که در میان عموم شناخته گردیده باشید خیلی طراحی سایت در مشهد خوب می باشد که یک تارنما داشته باشید. پیش از اینکه پیشنهاد یک تارنما با تجهیزات مدنظرتان را بدهید عالی میباشد اشکال آن را نظارت نمایید.

طریق هایی را که میتوان با استعمال از آن‌ها سایتی را فعال سازی کرد بدانید، در اصل پنچ نحوه کلی برای پباده سازی کردن تارنما وجود دارااست که درین اینجا قصد داریم شمارا با این پنچ طریق آشنا کنیم، تا بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید.
وبسایت‌های استاتیک یا این که اثبات (Static Website)

این وب سایت‌ها یکبار پباده سازی میشوند و داده ها مایحتاج در باطن آنان قرار میگیرد و بعداز آن برای تغییر تحول در آنان نیاز به یک طراح حرفه ای یا این که نصفه حرفه ای وب سایت میباشد. گویش اپلیکیشن‌نویسی این‌سیرتکامل از سایتها غالباً HTML و Java Script میباشند که در نوع گسترش

یافته خیس از CSS نیز سود گرفته میشود. این نوع مجموعه از تارنما‌ها به طور HTML بی آلایش پباده سازی می شوند.

از آن جا که وسعت کمتری از کد در طراحی وب‌های اثبات به کار گیری میگردد سرعت لود (Loading) بالایی دارا‌هستند. علاوه بر این کاهش وسعت کدها که منجر خوانایی بشتر تارنما بوسیله ربات‌های کاوشگر می‌گردد از یک سو و کاهش فرصت بار گذاری از سوی دیگر سبب ساز

عالی شدن حالت آنها از نظر امتیاز دهی موتورهای کاوش یا این که به عبارتی «رنکینگ» می شود. سایتهای اثبات ارزش پباده سازی تحت‌تری را نیز عمدتاً نسبت به بقیه وبسایت‌ها دارا هستند.

عدم قابلیت و امکان ساخت و ساز تغییر‌و تحول در‌این نوع از وب سایت‌ها به وسیله اشخاص معمولی علاوه بر ارتقاء امنیت باعث منفعت مندی از گرافیک و ظاهری خوشگل می گردد به دلیل آنکه تمامی چیز اثبات میباشد به عنوان مثال متن‌ها و اندازه تصاویر و همینطور کلیه موادسازنده جای معین و ثابتی را دارا‌هستند در فیض می‌قدرت

برای محل قرار به چنگ آوردن هرکدام از اجزاء شایسته ترین تصمیم را گرفت.

البته از طرفی نیز عدم قابلیت و امکان ساخت تغییرات به وسیله اشخاص معمولی باعث می‌گردد تا قابلیت و امکان بروزرسانی وبسایت بوسیله صاحبان و مدیران وبسایت صلب گردد.

نکته: سایتهای اثبات (Static) برای اشخاص، کمپانی‌ها و سازمان‌هایی مطلوب میباشد که حداکثر یک یا این که دو توشه در سال مستلزم به تغییر‌و تحول در محتوای تارنما می‌باشند.

هزینه ی این نوع پباده سازی هنا اکثر وقت ها بر طبق تعداد صفحه ها براورد میشود که در شرایطی که تعداد صفحه ها مد حیث شما بیش تر از 5 کاغذ باشد به صرفه نخواهد بود. و در پایان می بایست بگوییم که‌این طریق پباده سازی منسوخ گردیده است.
سایتهای داینامیک یا این که پویا (Dynamic Website):

محتوای سایتهای داینامیک پس از پباده سازی به وسیله اشخاص معمولی که دسترسی به سیستم رئیس محتوای وبسایت را داشته باشند قابل تغییر‌و تحول میباشد. گویش اپلیکیشن‌نویسی وبسایتهای پویا میتواند براساس نیاز مختلف باشد ولی عمدتاً از گویش‌های ASP، ASP.Net و Php استعمال می گردد و از گویش‌های کمکی CSS و Silver light یا این که Ajax برای ساخت قابلیت و امکان‌های ویژه نیز فایده گرفته می شود.

در‌این‌سیرتکامل از سایتها نخست اسکلت تارنما بوسیله طراح ساخت‌و‌ساز میگردد و آن‌گاه محتوا به وسیله مدیران وبسایت‌ها تغییر‌و تحول می‌نماید مانند فرم قراردادی که یکبار بوسیله شخصی ساخت می شود و بوسیله اشخاص دیگری بارها کامل شدن میشود، از این رو طراح نسبت به محل قرار تصاحب کردن و اندازه ظریف متن ها و تصاویر و بقیه عناصری که بعداً بوسیله مدیران سایتها تغییر تحول می‌نماید استحضار ندارد بدین ترتیب راه‌حل‌ای ندارد جز اینکه تمامی حالات را در لحاظ بگیرد و اینکار منجر می گردد تاحدودی از گرافیک و جلوه تارنما کاسته گردد.

یکی‌از مزیت‌های وب سایت‌های داینامیک این میباشد که هیچ محدودیتی برای تولید، تغییر‌و تحول یا این که حذف مطالب، تصاویر و صفحه ها و غیره نیست.

با دقت به اینکه در وب سایت‌های پویا از زبانهای اپ‌نویسی توسعه یافته به کارگیری میگردد تجهیزات متعددی در آنها قابل ساخت و ساز میباشد مانند تولید صفحه های هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای بغرنج.

به کارگیری زیاد از کدها سبب ساز نماید شدن بار گذاری وبسایت و امتیاز آن در موتورهای کاوش می‌گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: